aktualności
Bon turystyczny
Drodzy goście!
Przygotowaliśmy dla Was zestawienie najczęściej zadawanych pytań w związku z możliwością zrealizowania bonu turystycznego w naszym obiekcie.
Jak uzyskać bon turystyczny?
Należy zarejestrować się na Platformie Usług Elektronicznych (PUE) ZUS. Osoby posiadające profil zaufany mogą dokonać rezerwacji on-line. Profil zaufany można utworzyć w swoim banku, korzystając z bankowości elektronicznej.
Jak wygląda bon i jak można go zrealizować?
Bon występuje w formie 16-znakowego kodu, który jest wysyłany za pomocą wiadomości tekstowej (na telefon bądź wiadomość email). Przy rozliczeniu bonu należy podać kod oraz kod obsługi płatności.
Jaka jest wartość takiego bonu?
Bon jest zwolniony z podatku i nie jest wliczany do dochodu. Świadczenie jest przyznawane każdemu dziecku, które otrzymuje również świadczenie 500+. Wysokość bonu to 500zł na dziecko pełnosprawne oraz 1000zł na dziecko niepełnosprawne.
Do kiedy należy wykorzystać bon?
Bon można zrealizować do 31.03.2022. Do tego terminu należy zrealizować płatność, pobyt może zostać przełożony na późniejszy termin.
Czy można zapłacić za całą rodzinę?
Oczywiście, warunkiem dokonania takiej płatności jest uczestnictwo dziecka.
Czy bonem można płacić kilkukrotnie?
Tak, bon można wykorzystać kilka razy, aż do zużycia całej kwoty. Na portalu PUE ZUS można sprawdzać jaka kwota została do wykorzystania.
A jeśli kwota pobytu jest wyższa od wartość bonu?
Wówczas należy dopłacić pozostałą różnicę gotówką lub przelewem na podany wcześniej numer konta.
Jak zrealizować bon przy rezerwacji z portalu Booking?
Nasz obiekt realizuje bony za rezerwacje dokonywane bezpośrednio. Przy dokonaniu rezerwacji przez Booking, to ten portal jest odpowiedzialny za realizację bonu.